fy fan!

vilken helvetes dag detta varit,
vaknade med hög feber imorses, men följde ändå med ner till tvättstugan,
skulle jag aldrig gjort. det hela blev mycket värre åh jag tillbringade förmiddagen i sängen.
älskling var pigg åh alert, städade, tvättade åh underhöll mig.
Efter en tag blev även han trött åh la sig ner för att vila.
Jag vaknade av att han var kallsvettig och sängen vart helt blöt.
älskling yrade i sömnen, så mycket att jag blev orolig.
Sen började det värsta, han börjar kräkas.
åh fytusan, sånt klarar jag inte av.
Men jag kunde inte lämna min lilla älskling.

så jag sitter i vardagsrummet med feber invirad i massa täcken,
han ligger i sängen med spypåsen bredvid,
kul helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback