Vänner boxar

fick ett mejl av Linda där hon knåpat på min design,
det var skitsnyggt, hon är grymt duktig på det där.
Men den vra inte riktigt färdig så nu väntar jag spänt på hur det kommer se ut!
Hon är bara för söt och gullig!

Igår när chrille kom hem hade han med sig en överraskning,
nämligen 2 vännerboxar, han vet vad som piggar upp! =)
Vi köpte två stycken förra veckan men dom har vi nästan sett klart,
så detta var verkligen perfekt!
Jag har lyckas få Chrille lika tokig i vänner som jag själv, det är inte illa ;)

Idag är det sista dagen på jobbet för my baby,
det betyder att imorgon har han semester,
skönt! =)
Sova ut tillsammans, äta frukost på balkongen,
ingen stressm bara gör en massa skoj.
Kryssningen står först på tur, sedan blir det en sväng till Smögen,
och Stockholm ska också hinnas med, shopping åh Grönan såklart!

image207

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, vänner :D
tack darlo, det blir en massa te! ha det bäst ;)

Postat av: Sanna

ja vänner är bäst:) hihi ha det toppen gullet!

2007-07-06 @ 11:04:08
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback