väder tjat

Innan jag vinklade persiennen(stavning?) önskade jag tyst för mig själv att det skulle vara vacker väder ute, att solen skulle lysa och fåglarna kvittra. Istället vaknade jag till ett mulet Sverige och inte en fågel så långt ögat når.
Sommaren är kort, det mesta regnar bort, där hade han helt rätt Tomas Ledin.

Men jösses vad jag tjatat om detta väder, nu ska det bli ändring :)
Pratade lite med chrille igår om glasen från Donkan åh hur mycket jag verkligen vill ha dom, men eftersom jag tog det snacket i telefonen samtidigt som det var fotboll på tv vet jag inte riktigt om han uppfattade min vilja. Men idag vore det faktiskt en perfekt dag att åka in till stan, gå runt i affärerna, äta på Donkan och kanske en bio till kvällen?


jag tyckte dom var så söta ihop :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

De var galet söta ihop! Gillar Jennifer bättre än Angelina :)
Åh, låter som en härlig dag! Trots vädret :)

Postat av: Sanna

ja, hejja Jennifer
;)

2007-07-09 @ 11:32:10
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback