Tisdag

Det händer inte mycket om dagarna när vädret är så här pissigt,
man orkar lixsom inte ta tag i något,
åh det är ju inget vidare kul att spendera dagarna ute nu.
I förmiddags var vi åh handlade med mamma åh pappa,
jag inföskaffade mig ett porslinset i svart, perfekt tills jag flyttar hemifrån,
hur snyggt som helst och perfekt eftersom det var en massa delar i setet.

Sen har det också blivit en sväng i "affärerna" på centrum,
gick ju på 5 minuter eftersom det inte finns så mycket här.
Men en bok fick jag av Christian iallafall,
En shoppaholics bekännelse.
Har börjat läsa lite i den och den verkar riktigt bra!
Ska bli mysigt att krypa ner i sängen med boken sen :)

Snart Allsång.

Kommentarer
Postat av: anna

är faktiskt också lite rädd för att det blir en besvikelse med Souk..men va fan..då finns det en massa andra affärer istället...
hoppas du har en bra kväll!
kramar på dig babe!

Postat av: anna

hej gumman! Min första dag i sthlm har varit bra..inte shoppat nämnvärt dock..mest spanat inför morgondagen..hehe
kram!

2007-07-25 @ 22:44:00
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

åh hopas du får besöka urban! den snyggaaste affär jag varit i! vill bo där! haha
lite shopping har det blivit idag =)
kram

2007-07-26 @ 22:30:29
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback