Städdag

Idag har jag städat förfullt,
hela mitt rum har fått sig en omgång och nu börjar det faktiskt likna något.
Golvet syns, kläderna är garderoben och skorna i hyllan.
Voila, så mycket trevligare att gå in där nu :)

Nu är det min tur att bli fräsch åh fin,
en lång skönt dusch med peeling av ansikte och kropp.
Hårinpackning, och sedan självtorkning.
Sen måste jag ju fuska till en bränna,
så jag får avsluta med lite Dove summerglow.
Tycker den flagnar allt för fort bara :/
Men i detta land är det ju den enda brännan man kan få.

Har ni något bra tips på Bodylotion med BUS?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, det var riktigt kul och mysigt att gå och shoppa lite grejer på ikea. Ska snart sätta dit hyllorna vi köpte och så :) underbart.

Postat av: anna

jag gillar den från dove men även Acos.
Tackar så hemskt mycket för din snälla komentar som värmde här i regnrusket *kramar*

2007-07-23 @ 20:18:10
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sofia

Den där Dove är jättebra, enligt mig : ) Har den fast den mörkare nyansen : )

2007-07-24 @ 11:24:37
URL: http://justfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback