Söndag

Sista dagen på helgen, imorgon börjar en ny vecka. Den veckan är chrilles sista semestervecka. Känns träligt att jag kommer få spendera dagarna själv. Men den sista veckan ska bli bra och rolig. På fredag blir bär det av till huvudstaden för shopping åh Grönan. Någort jag ser fram emot. Bono ska kastreras på onsdag, vilket inte är lika kul men ett måste. En körlektion ska också tas, förhoppningvis en av de sista. Som det ser ut kommer det nog bli en toppenvecka. Snälla vädergud, ge oss lite sol?

Igår så vi Evan, den allsmäktige hemma hos mig, den var faktiskt riktigt rolig,
bättre än Bruce,den allsmäktige enligt min mening. Filmen gav oss en hel del skratt.


Nu sitter vi färdigklädda och klara för minigolfturneringen :)
håll tummarna för oss ;)

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja jag får oftast skav av alla skor med...förutom de jag köpte på topshop förra sommaren..de var/är som gjorda för mina fötter.
vet inte hur många blåsor, sår och vätskane grejer jag har nu av andra skor på fötterna.
kram

Postat av: Isabel

Den vill jag också se! :)

2007-07-30 @ 23:12:45
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback