Skomissbrukare

Jag har nog bara en enda last, och det är skor.
Det är tyvärr en väldigt dyr sådan, men ack så härlig.
Att bara gå förbi en skoaffär det klarar jag inte av, utan bara måste in.
Och när jag väl är där öppnas plånboken och pengarna försvinner.
Jag förstår inte hur jag ALLTID, då menar jag ALLTID hittar minst 5 par skor
som jag bara MÅSTE ha. Det är sjukt helt sjukt.
Om jag ville skulle jag kunna bada i skor här hemma,
nu har jag tur som spridit ut dem på två ställen,
men vad hjälper det, överfullt med skor.
Öppnar man garderoben blir man överfallen av skor.
Och det värsta är att jag inte ens använder hälften.

image200

Kommentarer
Postat av: WorkmanSherri32

Do not money to buy some real estate? Worry not, because that is real to take the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> to work out such problems. Therefore get a consolidation loan to buy everything you want.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback