Filmtips

Både Chrille åh jag är tokiga i film, därför ser vi en hel del, av olika genrer. Hälften av alla är sådanna man glömmer bort efter nån timme, medans vissa är så att man skulle kunna se dom om och om igen. Här nedanför kommer tips på filmer som är riktigt bra :

Norbit Norbit
En komedi helt i min smak, brukar annars inte gilla Eddie Murphy, men i denna är han helt toppen. Han spelar alla 3 huvudrollerna själv. Filmen handlar om Norbit och hans fru Rasputia, deras äktenskap är väl kanske inte riktigt som det borde vara och värre bilder det när Norbits ungdomskärlek dyker upp och de blir förälskade igen. Rasputia gör självklart allt för att förhindra att de ska fortsätta träffas. och som ni förstår blir det kalabalik.

QueenThe queen
En dramafilm med verklighetsbaserad bakgrund. Jag tycker den var intressant och mycket spännande att se vad som händer bakom kungshusets stängda dörrar, även om nu denna filmen inte är en dokumentär. Den är välgjord och passar de flesta, killar som tjejer, unga som gamla. Allt börjar med att prinsessan Diana dör i en bilolycka, och sedan får vi följa drottningen av england och deras premiärminister Tony Blair. Tony slits mellan kungahuset och folkets åsikter om hur man bör hylla Diana. Väger The queens åsikt mer än ett helt lands?

Kommentarer
Postat av: Sandra

vi hade i alla fall tur med vädret *host*
..för du hade väl inte sett den? ;)

Postat av: anna

ja skor..skor är bland det bästa som finns..faktiskt..fast jag lyckades att INTE köpa några på göteborgstrippen nu..*duktig*
kram!

2007-07-11 @ 20:21:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Frida

Du behöver inte be om förlåtelse för att du inte svarade, Jag var ändå ute med Catch sen! hi. Vi får helt enkelt ta och prata på msn nån annan dag :)

2007-07-12 @ 11:24:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Sanna

Sandra: nej har fortfarande inte sett den. Måste göra det innan sommaren är slut.
Anna: Det var riktigt duktigt:D jag kan knappast gå in i en skoaffär utan att komma hem med ett par. Kram!
Frida:Ja, det hoppas jag vi gör:)

2007-07-12 @ 13:54:30
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback