Praktik

Idag var min första dag på praktiken, ska vara på Svälthagsskolan hela denna veckan sedan två dagar varje vecka fram till v10. Kommer nog bli jävligt kämpigt. ärnämligen helt slut efter bara en dag. men förhoppningsvis vänjer man sig. Imogron blir det att pälsa på sig ännu mer än jag gjorde idag för att ståut. Är 8 minusgrader ute och då fryser man trots varmjacka, vantar, halsduk, mössa och fula men otroligt varma skor.

Älskling har match nu så jag får la vara ensam här tills han kommer hem vid 12 inatt. men som tur är har han laddat ner massa Vänner säsonger åt mig så jag har nått att göra. :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad kul ju! :) Jag ska nog också skaffa praktik på en skola..

Ha det BRA

Postat av: Sanna

det är roligt med dom små barnen:)

2007-01-28 @ 15:18:24
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback