Lista

Vem skrev du senast med på msn? Elfrida och Hanna :)
Vem pratade du med senast i din mobil? Älsklingen, tror jag det var.
Vem vill du så himla gärna slå nu? Min syster för att hon spelar hemsk musik. gaaah
Vem får dig att le? Alla jag tycker om får mig att lysa som en sol
Vem får dig att känna sig sååååå ful? När man ser en sån där riktig tjej film med massa goodlooking girls ;)
Vem skickade du sms till senast? älskling alldels nyssens
Vem fick du sms av för några timmar sen? det var nått reklam sms :S
Vem tycker du om väldigt mycket? Christian of course :) <3
Vem slår du oftast? brukar inte slåss.
Vem skrattar du åt oftast? Syster yster, den andra
Vem är världens bloggisnörd? iallafall inte jag längre:P
Vem är din idol? ¨Håkan Hellström och Lars Winnerbäck!
Vem fick dig att fälla en tår sist? mamma tror jag eller pappsen.
Vem är väldigt irriterande? Syster, se orsak ovan
Vem ska du träffa imorgon?
CHRISTIAN!!!!!
Vem vill du helst av allt träffa nu?gissa:P?
Vem är sådär riktigt rolig? Johnnie och Mattias(Roomservice),men det tycker jag väl för jag ärlite små kär i båda två ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback