working nine to five

Fast egentligen 07.30-16.30 ;)

Igår på dagis utbröt en debatt mellan en liten pojke och flicka vid matbordet.

Tjej : är jag blir stor ska jag byta namn till Lovisa
Kille: Det kan man inte.
Tjej: Jo det säker min mormor!
Kille:Man kan inte byta namn
Tjej:Jo man skickar ett brev till kungen och då bestämmer han att man får det
Killen ser lite fundersam ut, tar en tugga av maten och utbrister:
Men hur vet vi när vi ska kalla dig Lovisa?
Tjej: Kungen ringer ju till alla jag känner fattar du väl!

Kommentarer
Postat av: Fani

aha okej :) oh tack så jättemkt! glad jag blir. hahaha fyfan vad roligt, barn säger så mkt roligt :D hade bra

Postat av: Anna

Haha vilken klockren unge :)
små barn är för härliga

2007-12-07 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback