This was England

Hemma i Svergie sedan igår kväll. Känns skönt att sova i sin egen säng(ja chrilles säng är mer "min egen" än den jag har hemma) gosa med Bono somm blev hur superglad som helst över att se oss. :)
Jag är verkligen ingen vidare bra turist, visst tvingades jag till att se Buckingham palace, Big Ben och The house of parlament, men tog jag nått kort? Knappast! Varför skulle mitt egen tagna kort vara så jäkla mycket roligare att se på än de jag kan goggla fram ?

Nog om detta, blev en del shopping fick med mig lite underkläder hem, en mascara, ett victoria secret läppglans och en vänner dvd (christmas edition) men dte var också allt. Kläderna där var inte mycket att hänga i julgranen faktiskt.

Bilder kommer så fort min käre pojkvän orkat lägga in de på dator. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback