Julhemlisar

Köpte med mig lite fika hem till småsyskonen som fått jullov idag,
självklart måste man fira det :)
Hannas julklappar är inhandlade och inslagna, ligger här och väntar på henne nu!

Christian är väldigt hemlighetsfull just förtillfället, ikväll ska han gör något som är väldigt hemligt eftersom jag inte ens får vara hemma. Han tror att jag ska tjuvkika då. Men det hade jag ju inte tänkt ;)
Tyvärr vet jag redan en av julklapparna från honom till mig, Sex and the city boxen.
Men det är ju något jag verkligen vill ha, så jag försöker förtränga den tanken och bli överraskad på julafton när jag öppnar paketet!

Nu måste jag ta igen missade avsnitt från årets julkalender.

Kommentarer
Postat av: Fani

jaha okej, jag lyssna på dom rätt mkt förut, tycker de är jättebra hehe :) haha jasså där ser man, kul! ;D aha men det brukar ju vara så, böcker som blir filmer, att filmerna är rätt annorlunda från boken ifråga liksom. tack så mkt, ja visst är de? gillar dem jättemkt hehe :) (Y) du får sätta på dej din överasskade min & flämta till lite häpet sådär låssas som du inte hade någon aning om att du skulle få den boxen haha ;p hade bra puss

Postat av: Fani

ja det gör jag verkligen, det är såklart rätt jobbigt. hehe ja de är de ju :)(Y) haha ja, öva lite framför spegeln sådär, haha ;) jag har köpt en "stickad" (vet inte riktigt hur jag ska förklara materialet) randig tröja ifrån h&m, jättemysig, han gillar sånna tröjor med hehe :D vad har du köpt till din då, ett u2 samlingsalbum? ;) haha :) puss hade så bra!

2007-12-20 @ 18:16:48
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback