Frusna tår

Höll på att förfrysa tårna när jag var ute med de minsta barnen nu på förmiddagen, usch vad kallt det var!
Man märker att julen närmar sig för det var väldigt många barn som var lediga i denna veckan.
Men på fredag ska jag jobba några timmar iallfall, skulle visst bara vara 4 små sötnosar där då :)
Jag får ju iallafall lite jullov nu från jobbet, det blir skönt!

Är sugen på fika, har faktiskt inte varit det sen jag jobbade på åbergs, men idag skulle inte en drömbulle sitta fel ; )

Kommentarer
Postat av: Fani

oh, höll också på att frysa tårna av mej när jag praoa på dagis & vi var ute & skulle äta bullar & leka i snön med barnen på vintern, ush alltså, det gör ju verkligen så jävla ont med! x|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback