Fredag är det ju!

Nu ligger väl alla och sussar så gott i sina sängar medans jag snart ska pälsa på mig för att bege mig till jobbet. Gäller att vara riktigt klädd då vi säkerligen kommer vara ute en hel del. Och vem faan vill frysa häcken av sig ? Inte jag iallafall! När jag jobbar färdigt ska hanna åh jag ha julklappsbyte, förr har vi alltid bytt antigen på Lucia eller avslutningsdagen. Men eftersom jag var i London under lucia och vi inte längre har någon julavslutning så blir det idag :)

Sista julklapparna ska shoppas idag. Hoppas på att det går snabbt och smidigt.

Have a nice day ; )

Kommentarer
Postat av: Fani

tack så mkt! :) haha ja precis ;D eller hur, snart är det julafton, wiho :D ska också på stan en snabbis idag & köpa klart klapparna. puss & kram ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback