Denna nyårs stress

Igår var vi en vända inne i stan, jag, chrille, elin och andreas. Maxihuset gjorde vi på en halvtimme, för att sedan åka vidare till Elgiganten där vi nästan blev med tv. Den fick tyvärr inte plats i bilen hur vi än vred och vände. Men det kommer flera :)
Hittade 2 tröjor och ett födelsedagskort till chrille, men det var också allt.
men vi hade roligt så att det blev lite kläder med hem gör inget.

På kvällen kom Mari, Lasse och Andreas för att hjälpa oss att hänga upp diverse saker.
tänk va lite tavlor kan göra, allt känns så mycket hemtrevligare nu. Är så stolt över "vårt" hem.

Idag har jag fullt upp, ska ta mig ett bad(ja idag igen) och bara ta det lungt för att orka med stressen inför kvällen. Hur man ska hinna fixa hår, kläder, smink och allt som behövs :) Längtar annars till kvällen då vi står färdigklädda hemma hos Mari och Lasse!

image269
ena tröjan jag fick med hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback