Christmas presents

Jag måste erkänna, jag är LITE nyfiken på vad chrille styr med ikväll, men bara lite, ytterst pyttelite. Har bara skickat 5 sms och frågat hur det går. Det tycker jag är helt okej. Nu har han bett mig om att få arbeta i fred. jag ska vara en goodgirl och låta homo göra det. Jag får stilla min nyfikenhet på annat håll.
Kanske gå och klämma lite på de 3 stora guldiga paketen i vardagsrummet som jag vet är till mig. Man kan ju undra vad de innehåller ;) Hur gammal man än är, blir man aldrig förstor för julklappar ; )


Kommentarer
Postat av: Fani

haha jasså, ja det var ju inget vidare snällt av han, men han kanske gillar att få mer tekniska & andra grejor en kläder sådär :) det låter som fin-fina presenter du, personliga presenter är ju jättekul & det blir ju oftast folk mest glada för, så almenackan tycker jag var jättegulligt hehe! :) haha fem sms, du måste stressa ihjäl stackarn, bara tre dagar kvar tills du får se vad det är för något iaf ;D
håller med om att man aldrig blir för stor för julklappar, det är alltid kul helt enkelt, vem gillar inte att få grejer liksom, haha ^^ den här bilden är mysig ju :) hade bra puss

Postat av: Julia

nej det stämmer bra det :) det 1a februari flyttar jag :D hihi. du bor med din kille elr? i finspång? :)
jag håller med! julklappar är och kommer alltid att vara aåå intressant 8) ha det bäst!

2007-12-21 @ 00:05:39
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: Fani

haha ja det skulle allt va bra alltså ;) jo killar är ju mer hårda paket & tekniska prylar medans vi tjejer är mjuka paket & kläder liksom , haha 8) haha jasså xD ja eller hur, det tror jag med :) ja verkligen, har också haft den bilden i min blogg tidigare, sådär riktigt julig hehe. men försöka kan man ju alltid ;) puss o kram!

2007-12-21 @ 01:46:42
URL: http://glikia.blogg.se
Postat av: Anonym

Homo xD

2007-12-24 @ 14:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback