Annandag jul

2 dagars julfirande, och det har vart härligt.
Men idag känner jag mig rätt less på maten, julsångerna och t.o.m julklappar.
I år fick jag i stortsätt allt på min önskelista och mer där till.
Det blev 2 rosa vattenkokare( 1ska dock bytas), en rosa mixer, strykjärn, strykbräda, badlakan, spargris, thé, rosa julgranskulor, presentkort, sex and the city boxen, oxh presentkort på Ikea. Det var lite av det som låg under granen.
På julafton åt vi jullunch hemma hos mig för att sedan, precis lagom till kalle anka, anlända till Moster Tina.
Där vart det fika, julklappar, julmat, en riktigt jul med andra ord.
Vart en lång kväll och vi kom i säng sent.

På juldagen var det upp runt tio tiden och jag bänkade mig i soffan för att slö titta på Desperate Housewives,
snart är 2 säsongen slut men då väntar sec and the city.
Runt 4 tiden tog vi julklapparna och gick hem till Christians familj, där började allting om med julmat, julklappar och en massa godis. Vi hade det så himla mysigt :)

Julen har varit den bästa på hur länge som helst :)

image265

Kommentarer
Postat av: Julia

jag ska flytta till en lägenhet på kunsgatan, inte långt ifrån här jag bor nu men ändå kul med ett eget ställe lixom :)
japp, julklappar sure means a lot ;p kul när man får nästan allt man önskar sej dessutom ;D jag va lite dålig på det där med att önska mej i år, ha
ha en bra fortsättning elr hur man nu säger (; kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback