Utmaning

Regler:
  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

* Jag har aldrig vägt över 50 kg, trots att jag varken tränar eller äter super nyttigt.
* Jag är döpt efter min mammas favoritlåt
* Jag har aldrig rökt en cigarett och tänker heller inte göra det.
* Att ta körkort är det tråkigaste jag gjort i hela mitt liv, men kanske en av det bästa
* När jag gick ut gymnasiet hade jag bara två G, resten Vg och MVG
* Jag är värdelös på alla sporter och tycker det är bland det tristaste sim finns
* Jag har över 60 par skor, dock är säkert 15 av dom aldrig använda
* Jag hatar att cykla, jag går hellre trots att det tar mycket längre tid

Linda och Jessica nu är det eran tur  :)


Kommentarer
Postat av: niklasb

Bra blogg, helt klart=) Faktiskt.. så, hur mår du idagdå??=)hhe

Postat av: niklasb

härligt o höra, joo kanon bra här också.. Att du har över 60 par skor var coolt, fina eller??

2007-08-28 @ 18:02:11
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback