Torsdag

Veckorna bara rinner iväg, var det inte nyss måndag?
hur är det tänkt att man ska hinna med allt när tiden går så fort, detta är ett mysterium.

Christian och jag såg Beck filmen, den svaga länken igår
hade ju sett den på bion i våras, men den var lika bra denna gången.
rekomenderas varmt ; )
Sista avsnitten på Säsong 1 av Arkiv X averkades också,
vart en riktig slappdag igår när christian var ledig.

Jag måste ha ett par nya jeans, blir tokig på att jag aldrig har något att sätta på mig,
och då främst aldrig några byxor.
Fast det svåraste problemet är att jag inte ens kan bestämma vilken modell eller färg jag vill ha.

              
Acne 1000:-                               Nudie 1100:-

Dessa två par är ruggigt snygga.
och heller inte så fastligt dyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback