Planer

Imorgon är det tänkt att chrille åh jag antigen ska åka till Norrköping eller Linköping,
beroende på vad det är för väder.
Vad vi ska göra där har jag inte en susning om,
för om jag känner min man rätt så kommer han efter en halv timme vara trött på allt folk som träng i affärerna.
När han har plöjt igenom Onoff, MQ, Stadium, Intersport och Team sportia är ju han nöjd, och kan åka hem.
Så imorgon får vi nog göra en deal om att vi iallafall tillbringar halva dagen i någon av städerna,
för annars känns det lite onödigt att åka dit.
Jag som tyvärr inte äger ett öre vill inte gå in i någon butik där jag kan kära ner mig,
för att lämna plagget eller skon kvar i butiken kommer krossa mitt hjärta.



Norrköping here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback