Kärlek vid första ögonkastet

Mamma följde med mig igår för att kika på en soffa jag sett i en annons,
och självklart blev jag kär, den var helt underbar.
I grått tyg, rymlig utan att vara för klumpig och jätteskön att sitta i.
Och när jag får nått på hjärna sådär så måste jag bara ha det.
Christian var dock inte lika övertygad om att vi behövde den där soffan,
han tyckte vi skulle vänta och det säkert kommer in någon lika snygg.
Jag tvilade självklart på det, eftersom jag bestämt mig för den soffan.
Imorse (runt sådär halv6) kom vi överrens om att vi skulle skippa den,
christian traskade då iväg till jobbet medans jag låg kvar,
hade dock inte orken att tjura över soffan.

Några timmar senare ringa han och väcker mig,
då hade han tänkt och kommit fram till att om jag nu älskade den där soffan,
så skulle han också göra det. (han har alltså inte sett den)
Så nu är jag superglad och väntar på att banken ska öppna :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad är de för soffa då? Vilken affär ska ni köpa den i ? :D

Postat av: Frida

Ok : ) Kostade den mycket då? Vi köpte en en divansoffa på EM. Skit snyggt :D var för några månader sen men de var ett bra val :)

2007-08-10 @ 13:45:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback