Häagen Dazs

Imorse var jag ner en sväng hos chrille på Ica för att köpa mini-morötter.
Han höll på att packa upp en masa glass och tårtor så jag stod där och smygkikade i glassboxarna,
såg då att det fanns Häagen Dazs med smak av Baileys,
Christian hade ätit det åh den var jättegod,
så till kvällen ska han köpa med sig ett paket till mig :)
Får hoppas att jag inte blir besviken,
men deras glass brukar ju vara ljuvlig, förra sommaren åt vi mycket av deras Strawberry Cheesecake,
och den var verkligen inte fyskam.


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har också smakat den, den är riiiiiktigt god :)

Postat av: jessica

jag tonade samma som alltid. vadheterdennudå.typ..mörk brun eller något sånt :) håret kommer sen. när jag orkar ta kort:)

2007-08-17 @ 12:46:43
URL: http://jejejessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback