Fredag

Solen skiner, det betyder att ikväll blir det grillning hemma hos mig.
Ska bli riktigt mumsigt, får hoppas bara att jag känner smaken,
för min hals mår verkligen inget bra, så allt smakar mindre gott i min mun.

Christian har köpt första säsongen av Arkiv X och igår så vi det första avsnittet,
det gick ju på tv för en herrans massa år sedan, men jag såg det aldrig då.
Så nu ska vi plöja igenom alla 9 säsonger,
kommer nog ta ett bra tag ;)
Tyckte avsnittet var bra och spännande, dock går inget upp meot vänner.

Arkiv X - Säsong 1 (7-disc)

Kommentarer
Postat av: evelina

ooo det var ju
bra!
jag kommer över ikväll då =) grillning är ju aldrig fel!
kram

Postat av: Linda

Nice! Jag tycker säsongerna blir bättre och bättre :)

2007-08-17 @ 12:06:02
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback