Denna dagen, ett liv

denna dagen, ett liv. Eller var det inte så farbror Melker sa? :)

Jag vet redan nu att det inte kommer bli en särskilt rolig fredag,
för det första ska jag städa hemma, mitt rum och sedan garderoben,
vilket är ett helvete.
Man river ut allt och börjar sortera fint, viker och lägger i ordentliga högar,
efter en timme är det fortfarande lika mycket kvar på golvet,
men då orkar man inte mer och slänger in allt, och det ser ut precis som förut.
Är det någon som känner igen sig?

Dessutom ska jag spendera (jag tror det är min första) fredagskväll ut älskling som sällskap,
han slutar nämligen sent, och börjar ruggit tidigt imorgon,
och då känns dte lite onödigt att gå hit bara för att sova.
Jag ska ju också med mammsen och pappsen till Norrköping imorgon,
då är det ju bra om jag är hemma.
Kan ju faktiskt vara kul att vara med dom lite extra .

24740-897
Min garderob är verkligen inte så här städad :P
men kanske kommer dne bli efter idag,


 


Kommentarer
Postat av: anna

äsch sätt på bra musik och lek lite "wild and crazy maerican tennager in a movie" medan du städar ditt um och yla med i bra låtar, spring runt i underkläderna och spela luftgitarr..gär nåt kul av det hela..hihi
puss på dig sötis!

Postat av: Jen

jag bör också städa och röjja på mina kläder. Vi skulle gjort min walk-in-closet på semsetern men det blev aldrig av liksom. Kul med lite shopping :) Vi ska också ev till Norrköping i morgon men inte till city. Ha en bra dag :)

2007-08-24 @ 10:14:40
URL: http://jenfager.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback