Önskelista

det är massa sakr man vill ha till både jul och födelsedag, men när det 'r dax för nerskrivning av listan så kommer jag aldrig på nått :/
men iår vill jag ha:

1. En kattunge. för hur söta är dom inte? :)
2. En hårförlägning. efterso mitt riktiga hår inte vill bli långt.
3. En bärbar dvd spelare. rätt onödigt, men hur smidigt som helst.
4. Dom där jensen som sitter helt perfekt. måste bara hitta dom först.
5. Silvriga klänningen ur Haléns katalogen. den har jag önskat mig av chrille<3
6. En heldrös med skor.
7. Pengar så man ka ge sig ut på en reäl shoppingrunda.
8. I-pod. egenligen behöver jag inte en sån, men jag skulle ju inte tacka nej ifall jag fick en.

Nu tog fantasin slut.

Kommentarer
Postat av: Honeydew

Nice blogg, länkar dig så att jag hittar tillbaka :)

Postat av: Frida

Åh en tissekatt är ju en bra önskan, dom är det bästa man kan få/skaffa sig. =)

2006-11-01 @ 16:41:12
URL: http://ising.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback