listjävel

1. vad heter du? Sanna Tapper
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Lucia, det finaste namnet helt klart:)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? jag vet faktiskt inte!
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta.
5. vilken årgång är du? 88:a.
6. vart bor du? Östermalm ( i finspång men det låter bättre med bara östermalm)
7. bott utomlands? nepps.
8. flyttat antal gånger? 3 gånger tror jag
9. vart skulle du vilja bo? helt klart GÖTEBORG!
10. vilken skolklass? SPBF3 och för alla som inte fattar ( samhäll med inrikting barn och fritid)
11. vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig, fast det är jag redan trots att jag inte är stor :)

UTSEENDE

1. hur lång är du? 167 sm över marken
2. hur mycket väger du? Under 50kg
3. hårfärg och frisyr? Svart, lockigt, ganska långt hår. men vill ha längre
4. ögonfärg? blå, bara blå
5. mest nöjd med? ögonen
6. minst nöjd med? vet faktiskt inte.
8. glasögon? solglasögon är de enda .
9. har du några piercingar/tatueringar? nej ,men en tatuering vore fint

FAVORITER
1. filmer? det finns så många. just  nu Tomten är Far till alla barnen och hundtricket.
2. låtar? Guns'n'roses - november rain, men det varierar nästan från dag till dag
3. årstider? viter, juljuljul:D men även lite sommar.
4. mat/dryck? tacos, mums! och dricka till det Coca Cola
5. djur? kissekatter
6. färg? rosa i alla nyanser,och grått
7. parfym? JLO glow
8. tv-program? Room Service. Go Johnnie och Mattias
9. ämne i skolan? Svenska kanske :) fast det beror på läraren ;)
10. sysselsättning? Umgås med pojkvännen, prata i telefonen och umgås med mina små älsklingar


DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Litet, mycket litet men det duger åt mig.
2. vilken färg på tapeterna? Rosa, 3 väggar märk åh en ljus rosa
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vit, coh rosa.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Jag vet faktiskt inte, gillar hela mitt rum.
5. vad vill du ändra där inne? större säng, ja tack!
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja det har jag
b) video/dvd? japps
c) dator? Nej
d) stereo? Ja, men den är trasig.
e) telefon? min mobil:D
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? våran tomt, med en massa gräs pch äppelträd
8. vad gör du oftast i ditt rum? om jag nu är där så sover jag,
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen, knappt ens jag själv.
10. favoritpryl i rummet? svår fråga faktiskt

BLANDAT
1. vad heter din morfar? han hette Bengt<3
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? läppglans och nycklar
b) skolväska just nu? överfullt med saker. orkar inte räkna upp allt.c)
handväska eller liknande just nu? läppglans, plånbok och kamera
3. vad är du beroende av? christian
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Lucky Lips
6. vad tror du på? ödet
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen alls
8. vad köpte du senast? En macka i cafeterian i skolan
9. har du nåt husdjur? En hund, Lowe heter han
10. vad bor du i? en villa.

GREJER
plånbok: en rosa Paul Frank
tandborste: en rosa eltandborste hos christian och en rosa hemma utan el.
smycken: brukar inte använda det
solglasögon: vita dior
underkläder: Hotpants tack :)
nagellack: bara nagelförstärkning

och alla som har lust fyll gärna i listan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sanna de heter CM (=centimeter) Inte sm :P

2006-10-11 @ 20:32:52
Postat av: ..

bara så att du vet heter de cm (=centi meter) inte sm knäpphuvud ! och så kallar du mig tönt. HAAHxD

2006-10-11 @ 20:35:59
Postat av: SANNA

jossankossan, det har väl blivit lite fel:P

Postat av: SANNA

jossankossan, det har väl blivit lite fel:P

2006-10-11 @ 20:36:37
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback