helgen

I fredags hade vi mysdag med klassen,det var kul faktiskt.. vi lagade grekisk mat åh såg på film, åt godis åh bara umgicks. sen efter skolan åkte jag hem till älsklingen som är sjuk. jag hyrde film och köpte mat på den nya kebabbaren åt honom. vi hade det helmysigt.

lördagen började bra, vi låg i sängen en bar stund, vilket är underbart. vi två skulle jag iväg och jobba på Folketshus, vi byggde upp scenen, fixade ljus, åh herregud vad vi bar under den dagen. det var Linus, Jenny, jag och sebbe plus nåra från Riksteatern. Fast jag åh linus väntade baar på att Lasse Brandeby skulle komma :D

idag blir det norrköping med familjen åh älskling.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Trevligt, trevligt... Lasse, the man haha :)

Må FINT

Postat av: Sanna

Han hälsade på mig t.o.m;)

2006-10-09 @ 07:21:20
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback