Grillat och tp-kopia

Fredagen har nog faktiskt glänst mest denna helgen. på eftermiddagen handlade christian åh jag mat, chips och hyrde film. julfritt blidde det. men mer om den en annan dag. Vi gick hem till micke och Linda för att låna lite filmer. åh gösses vad mickle såg chockad ut när han öppnade dörren. attans att man inte hade kameran framme. var där en stund åh pratade åh hälsade på tiger. sedan dax att gå hem till christians föräldrar och äta mat. mari jobbade så det var bara vi och Lasse. han hade grillat kött och gjort pomme åt oss. smakde riktigt mumsigt. v9i satt vi köksbordet en bra stund åh pratade. Vi besätmde oss för att spela spel, vart ett spel som var som en kopia av TP men i lite modernare tappning. och gissa vem som vann? jo JAG :D Mari kom hem mitt i spelet och fixade te, kaffe och bullar. riktigt härligt. framått kvälskvisten gick christian åh jag hem och såg på film . MYS!

Resten av dagarna struntar jag i att berätta om, för det är ingen som orkar läsa ändå :) men det har vart en toppen helg med min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback