Torsdagmorgon

har nästan precis stigit upp, men innan det så gick jag iegnom alla mina påsar för att se vad det blidde för inköp igår. jag lyckades hitta en hel massa fund faktiskt. för inte alls mycket pengar fick jag med mig supermånga fina saker hem. helt toppen. det blidde

*Gråa velourmjukis byxor. dom är helt underbart sköna, ångrar att jag inte köpte överdelen till:/
*Långa stickade gammelrosa handskar. precis så dom matchar min väska, mössa och sjal.
*Ett par vinterskor, som man kan anvönda till och från skolan. (UGGliknade saker)
*En skjortklänning. långärmad och rutig. skitsnygg faktiskt:)
*Strumpbyxor. svarta i ull.
*Underkläder. både över och underdelar.
*sminkborttagningsmedel.

ja det var nog allt jag fick med mig hem. älskling köpte den nya Beckham parfymen och en supersnygg tröja. så vi båda var nöjda med dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback