Listor i mängder

Hittade denna hos Honeydew

Musik.
Favoritmusikgenre? har ingen speciell favorit, men jag gillar gammal punk ; )
Om du fick träffa en artist, vem skulle det vara? Håkan Hellström kanske?
Bästa konsert? Håkan Hellström, flygeln 2 september 2006
Första skiva? Spice Girls skulle jag tippa på
Senaste skivköpet? Det var nog Håkans senaste.
Nästa skivköp? Det är sånt som märks
Bästa skiva? Har ingen favorit faktiskt.
Mest överskattade artist? Carola. usch. jag tål henne inte.
Vad finns i din skivsamling? det är verkligen allt möjligt.
Vad är det sämsta du vet inom musik? HipHop, usch. jag får huvudvärk
Vilket instrument kan/skulle du vilja kunna spela? jag skulle vilja kunna spela gitarr :D

Mode
Favoritdesigner? måste man ha en sån också?
Favoritmärke? H&M, jag älskar deras kläder!
Favoritplagg? Klänning, absolut .
Drömoutfit? Nån snygg klänning och ett par dyra skor.
Vilket plagg skulle du aldrig ta på dig? nätbrynja. wääck.
Vad blir du inspirerad av? tidningar, filmer folk man ser ute.
Favoritfärg? rosa och grått
Bäst klädda i världen? Miss Beckham, eller ja jag väljer henne!
Favoritaffär? H&M
Favoritklädstil? Sånt jag trivs i.

Media
Bästa tidning? VR, Solo eller Cosmo
Bästa tv-serien? Vänner, följer ingen serie faktiskt .
Bästa tv-program? Room Service.
Roligaste tv-program? Allt med Filip och Fredrik
Bio eller hyrfilm? Svårt val  :/

Övrigt

Favoriträtt? tacos, helt klart. det är yummie
Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Tyskland, Cypern.
Vilka skulle du vilja besöka? allt för många ställen
Vad gör du helst på fritiden? Umgås med min älskling :)

Bloggar
Favoritbloggar? orkar inte räkna upp alla här :P
Vad ska en blogg ha för att du ska gilla den? rolig text, åh sen massa bilder, så himla jobbigt när det bara är långa text stycken.
Varför började du själv blogga? Jag minns faktiskt inte, men nu är jag fast!
Vilka utmanar du? ALLA:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback