Tjenare Kungen

Godmorgon darlingar :D

klockan är inte mycket, men det är verkligen dax att gå upp nu : )
Måste pälsa på mig massvis med kläder, för ute är det kallt, och vi ska åka pulka med klassen idag. så jäkla skoj, man kan undra i vilken årskurs vi går i egentligen, för vi gör alltid massa sånna hära saker, but I love it ;) Korvgrillning och varmsaft blir det ock, wie!

Såg på en av mina favvo filmer igår, Tjenare kungen! Gosh, jag bara absolut älskar den, all musik, kläderna, dialekten, ja precis allt. Den är verkligen sevärd. Sen blev jag ännu engång förälskad i Dickan i filmen, så grymt jäkla snygg. man blir som glass i solsken, smälter total. Han ord blir som små bomullstussar som smekr örongångarna, och ögonen har en hemskthärlig blick. Så den vill jag verkligen tipsa om, missa den inte:D
60134-3
nu har jag lyckas skriva i min blogg två dar i rad, GRATTIS till mig. nu gäller det bara att komma ihåg att göra detta till en rutin, så att ni får veta så mycket som möljigt av mitt liv, för det är la det ni vill kan jag tro ;) nevars! jag skojjar bara

Kissses and loves*Dickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback