Stort liv

Godmorgon : )

jag tror att detta är en bra morgon, jag är glad och jag har kännt efter, inte ont nånstans. det måste vara positivt, eller? Visst finns du i mitt huvud, det värker lite att ha dig så långtbort, men iof har det blitt en vane sak. så nu förtiden räknar jag med att vakna med dig i skallen och ett bultande, blödande hjärta! Skulle det finns att piller för att glömma, skulle jag ta det då? Vill jag glömma dig? det är den största frågan, och det jag måste ta reda på.  Skulle jag må bättre om du inte fanns? Jag tvivlar på det, att du finns med mig hjälper på nått sätt, jag vill ha dig där. det är därför jag aldrig glömmer, aldrig kommer över. jag har inte viljan. Nångång när tiden är rätt, då glömmer vi varandra. nu är det bara att leva med smärtan.

En lektion på 40 minuter och sen rast i två timmar, vad är det för pucko som satt ihop detta schema? Skapande med påskpyssel, det blir kul :D Pedagogiskt ledarskap står näst på schemat, jag dör! det är så grymt träligt. Svenska prov sist, har sanna pluggat? NEJ!


Kisssses and loveeeeees*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback