Staring at a photograph of where we jused to be

Relationsdagen.
den har vart skitskoj faktiskt, mycket bättre än jag förväntade mig faktiskt * Dagen börjades med bio, varannan vecka såg vi. den var verkligen kul, humorhumor :) värd att se, elin har hela dagen rabblat repliker ur den och nu börjar dom faktiskt bli lite uttjatade gumms ;) eller vad säger du Madde? Fika i skolan och en liten rast, sen körde vi värderingsövningar. Nån tjej från Ungdomshälsan ställde frågor och se fick man gå till olika hörn beroende på vilket man svarade, sen diskuterade vi varför man ställt sig där ochså. ja ni fattar ? Mentometerundersökning stod nästa på schemat, det gick till så att vi fick ett påstånde sen skulle man hålla in sin knapp om man höll med, då kunde lärarna läsa på en skärm hur många procent som tyckte det. Lite minder skoj eftersom vissa var "lite" (med stora bokstäver) oseriösa. Tårtbakning, oh gosh vad fin våran blidde. Det var  Mats, Jag , Elin & Madde som designade konsverket. En rosa tårta, men hallonsylt och grön marsansås innuti. Uppepå var det rosa grädde, vit ram och kiwihjärta, som grädde på moset gjorde vi ett ljusrosa hjärta utav *trumvirvel* grädde:P Den var läcker, hethethet! vi kommer lätt att vinna ;) Jag ville att Mats skulle fota den underbara tårtan, men han vägrade, jag ska nypa han i låret för det  >.< Dagen avslutades med att Gert Fylking från RixFm hade ett "föredrag" eller vad  man ska kalla det, väldigt bra var det. Han pratade på ett språk som var lätt att förstå och det känndes att han tyckte det var skoj. dagen har vart toppen :)

Dans på schemat imorgon, vad jag tycker om det, vet jag inte riktigt^^

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback