She's the girl all the bad guys wants

Jenny och jag var framme på centrum förut och hämtade Johan, en himla trevlig kille. Jag tog ut pengar till löshåret och jenny köpte godis och läsk på Ica. Han såg allt lite nervös ut när vi mötte han. men nu har vi intruduserat han i Finspång. han har fått hört våra sångnummer, sett våra danser och ja, nu vet han hur knasiga vi är jag och min syster . Vi lekte lite med ett diadem det var skoj :D hahah förlåt jennyfer<3 jag råkade ha söder ditt :/
Johan, jenny och jag har sett på en massa skojiga filmer. vi bara älskar dom :D haha. jävla pokemon kid!

jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Blir nog en hemmakväll idag, fast det är iof skönt. bara slappa, se film och tv. äta massa gotte, det är juh trots allt lördag, och då är det tillåtet.

Vill ha mitt älskade hår nu, iih. jag hoppas det blir som jag har tänkt mig bara, man vet juh aldrig lixsom. kanske blir skit fult och falskt. men det är bara att be till gud och hoppas på det bästa . eller hur ?

kisses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback