Only hope

Påskpysslade idag på Skapande, det var la rätt skoj. jag gjorde en jätte fin smällpåskkaramell till linus, han var väldigt glad och hängde upp den i sitt skåp. varje gång han öppnar det attackeras han utav denna vackra skapelse. Linus är lycklig nu. Sen gjorde jag ock en gulful liten kycklig i lera. den ska jag kasta^^ sen fick jag två stycken ringar av Mats, äkta diamant  sa han att det var! men dte liknade flörtkulor och piprensare, men vad vet jag  ; ) haha :D

Börjar vid 1 imorgon, har bara psykologi. rätt slappt måste jag säga ; ) men jag klagar absolut inte. tamtaaaraaaaam!

sista avsnittet av Malmvägen ikväll. jag lovar att jag kommer lipa. iisch! mitt favvoprogram får inte ta slut.


Kissses and looves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback