Nu kan du få mig så lätt.

Har precis kommit hem från skolan, slutade la egentligen för ungefär en timme sedan, men det blev juh lite girltalk* i matsalen, som man absolut inte får missa lixsom:D Micka ville höra alla detlaljer, tyvärr blidde det inte så eftersom dom själv "hittade" på en massa goja som inte är sant. men låt dom hållas dom små liven ;) haha. Det roligaste var iaf när Micka fick fil i luggen. det började så att Madde satt och pratade om nått program hon sett på tv, Micka tilläger något och Hanna & Elin får värsta skrattanfallet, alla vi andra ser ut som frågetecken. Det var la inget kul säger Madde. Har du slingat håret frågar Elin då och pekar på Micka, alla tittar och skratta för i luggen ligger det nåra vita slingor utav fil. Ja, när man läser det verkar det la kanske inte allt för kul, men det måste lixsom upplevas ;)

Madde& jag tog oss en fredagsfika, det var myspys :D Bulle, muffins och festis i Laungen.

Längtar till ikväller nu, Tjenare Kungen ska ses tillsammans med Elin och Madde. kommer bli superduperhärligt:D

I helgen tänker jag tjata på mamma att få beställa löshåret, för jag vill verkligen ha det. inte så fastligt dyrt heller, jag kan tillochmed tänka mej att betala det själv. jag villvillvill.
men det är verkligen allt för mycket jag vill. listan skulle bli lång, och vissa av sakerna är verkligen omöjliga:/

varför bryr jag mej om er?

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback