När det skymmer över stan

det enda som gick därifrån den natten var telefonledningar o tågräls.
dom raderna sitter fast präntade i min skalle. jag vet inte hur, jag vet inte när dom ska försvinna. aldrig kanske är svaret. Jag saknar att ha någon att dela telepatiska tankar med, jag hatar att sakna våra interna skämt som bara vi förstod. jag står inte ut med att inte veta vad du gör just för stunden. frågar är om jag överlever länge till utan dig vid min sida? vill jag någonting utan dig, nej det vill jag inte! du är och förblir mitt hjärtas största kärlek.

På fredag står det SHOPPING på schemat med enormt stora bokstäver. ingen lektioner så vi far iväg till norrköping tidigttidigt för en hel dag av skojjiga affärer. Ett par jeans ska inhandlas, prioritet nummer ett. Min flicks skulle ock ha byxor så det kommer bli ett provande utan dess like. fast jag vet redan vilka som ska bli mina, jag har drömt om dom sen lördags oh snart snart ligger dom här hemma. Vi håller tummarna för att erik tycker att detta är en bra ide och skjussar oss in, annars blir det buss:P inte fel det heller:D men det vore skoj om erik hade lust. hiih :) Jag hoppas jag får träffa (den andra) Erik och patrik därinne.  var juh årochdar sedan det var vi tre. Jag vet att dagen kommer bli perfekt :D

nu är det skorpor, te och Bigbrother som gäller. tjingeling.

kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback