My heart belongs to you

har fått en riktig kärlekskänsla nu, jag och Jesscia sitter och byter kärlekslåtar, oh man minns så mycket. Jag kommer ihåg precis allt när jag lyssnar på våra låtar, det är skrämmande. jag saknar dig. Jag önskar jag kunde få förklara. om du bara hörde vad jag sa, och lyssnade. då skulle jag vara nöjd sen. jag vet att du skulle tänka tillbaka och ta dig tid, kanske ock sakna lite av allt vi hade?

Sannas och Jessicas kärleks låtar
Aerosmith - i don't wanna miss a thing
Bonnie tyler - total eclipse of the heart
Mandy Moore - only hope, Could 've been
Josh groban - you rasie me up
micheal bolton - when a man loves a women

Nu kommer jag inte ihåg alla : / hah :D men där har vi nåra tips;)

kisses and loves*

                                       60134-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback