Life on mars

Godmorgon. :)

Eftersom klockan nu ställts om så vaknade jag hyffsats sent idag. Jag har sovit över 12 timmar inatt  vilket var väldigt behövligt, så trött som jag vart det senaste. men nu är jag verkligen fitforfight :) Detta var vad som behvödes för att få mig att skina igen, heltklart! Inatt blir det antagligen att sova hemma hos Micka, vi ska ha tjejnatt och vara helt döda i skolan imorgon, sikka hemska planer vi planerar :  ) hiih. Jag längtar verkligen efter att ha så där superskoj :D hoppas bara mamms och papps tycker det är okej. *håller tummarna* Solen lyser, jag längtar efter sommaren. Eftersom vi ska till Cypern så kommer sommaren ganska tidigt till mig ivår, härligt :) Jag vill springa barfota på den varma asfalten, äta glass i mängder och ligga i solen. Jag, Madde, Elin, Olle, Erik, Mats, Linus & Victor (ingen glömd?) har bestämt att vi ska tälta tillsammans i juni nångång , innan skolan slutar. så jäkla kul det skulle vara :D nu måste vi fixa detta, annars blir jag arg ; ) det är nått jag ser framemot jättemassor. hiih


Kissssses and loveeees*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback