Jag ljuger så bra

Morning babes<3

Jobbade på Lövdungen igårkväll,  så jäkla sköj. fick jobba med världens gulligaste tjej, så detta ska nog bli bra kan jag tro :D Jag kan nog allt om hamburgare vid detta laget ;P

Gosh, denna dagen är slapp så jäkla skönt. Börjar 8 och slutar vid 12, bara två lektioner. Först en jäkla historia lektion där man fattar absolut noll :/ Men som tur är så är det fler som tycker det är krångligt, eller hur Jessica? Men efterdagens lektion är det meningen att man ska fatta, så snälla gode gud. HJÄLP MIG!
När histroialektionen är slut har vi en jäkla rast. oooh. fyfasiken^^ Och efter, samhällslektion med nyhetskryss, men eftersom jag sitter med Hanna &  Mikaela kommer dom angaligen starta nått jäkla förhör så att de ska kunna genomföra sin idiotiska plan som alla mina kompisar är med på, utom jag.
Men dom lyckas aldrg, good luck girls ;D mohahah.

Helg igen, sköntigt värre. Ska till Madde ikväll, hon ska slinga håret och sen ska Elin, jag och hon se på Tjenare kungen (för miljontegången) , men den är juh så himlarna bra den filmen. Det lär la bli slagsmål om Dickan, mellan elin och mej ;) haha

kissses and loves*



Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback