Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Jag är arg, arg, arg, arg på mamma. oow, jag som aldrig brukar bli det annars, men nu är jag superirriterad. varför är det alltid jag som ska göra allt, det fattar jag inte :/
Dom tror visst att bara för att jag är äldst, ska jag minsan ställa upp och göra allt dom vill. men dte är faktiskt inte så, jag har ett eget liv, andra saker att göra än att passaa upp på dom jämt och ständigt.
jag måste slå, sparka oh skrika lite så jag blir av med mina aggresioner. Sen är jag redigt sur på dej ock, det är bättre att du talar om vad du vill, så jag slipper undra. ooow. Men har man gett sig in i leken får man leken tåla, heter det inte så? så det är bara att följa reglerna, du styr och jag får anpassa mig!

Snarty kommer hannie, tur är la det så jag får bli lite glad. Vi ska fika och så, det är verkligen inte fel.
längtar som en tok till göteborg, då jävlar: D wooohoo.

Kissses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback