Jag hänger mig för kärleken

Sannie


nu blev det kväller

Klockan är inte mycket men jag är trött som tusan, alla känslor tar kol på mig, jag vet att det är dom. Jag känner så mycket just nu, jag vill så mycket.  Eller rättare sagt, jag vet inte vad jag vill. Varje sekund känns det olika, men helatiden bra! Jag skiter i vad ni tycker mina små sötnosar, nu är det så här. jag mår bra. det är det viktiagste eller hur? Jag lovar att inte bli sårad, jag lovar att inte gråta. Bara ni finns där och stöttar, så gör ni mig lycklig. <3 och det vet jag att ni gör, innerst inne.

Blir en hemma kväll istället, jag backade i sista stund. fypåmej^^ så det blir tacos, så ska det låta och massa godis :D Jag vet inte om jag ser framemot det, för jag vill bara sova. men gå och lägga sig vid halv 6 är inte så normalt. haha

Imorgon ska håkan spela, jag är inte där. jag är arg på mig själv, lessen, bevsiken. varför? Jag vill ock sitta här hemma med en håkan biljett i handen och vara lycklig, men ickesanicke. för jag  har inte en sån där liten papperslapp med rätt bokstäver på. Men som tur är så har jag världens gulligaste emelie att ringa till imorgon, och hon står då där framför håkan och håller upp sin lilla telefon så jag får höra hans ljuva älskade stämma . jag längtar nått enormt, tack för att du räddar mitt liv love.

Kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback