It's only words.

Jag fattar inte, kan inte ta det till mig riktigt. varför? Fattar dom inte hur sårade vi tre blir utav detta. Jag, Jesscia och hennes pojkvän andreas är dom endasom vet sanningen, varför går då folk runt och hittar på massa jävla skit om oss? tydligen är detta verkligheten, en hemsk värd vi lever i. Jag känner inte honom, aldrig ens sagt hej till människan, men endå uppstår sånna hära rykten. vem är det som sprider dom? vem är det som sitter oh njuter av att se oss plågas? och vad är de dom vill med allt detta?  att det ska ta slut mellan dom? att jag och jessica inte ska vara kompisar? eller vad är meningen.  nån hade sett oss tillsammans. öööh? hur kunde det gå till? det kan man verkligen undra. Jag orkar faktiskt inte bry mig, vi ska inte ta åt oss. bara låta det segla förbi våra öron, det är bara ord. men det är hårda ord. oh vi tar åt oss, det gör vi. så ni lyckades. men inte fullt ut. jag vill stycka er i bitar, förstöra era liv så som ni försöker förstöra mitt, och deras. Tro inte på allt ni höra, låt det bara försvinna, för det finns folk som blir sårade. jag blir så jävla förbannad, kan verkligen inte släppa detta. det går inte. hur ska man reagera när man hör sånt här? skratta eller gråta ? JAG HATAR ER

jessica & andreas, vi är starkare än dom.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback