I'm losing my friend for you tonight.

Fel låt vann! That's it. Det spelade ingen roll hur mycket man bad och hoppades på att den gamla ruggugglan skulle tappa rösten, det hände inte. svenska folket var dumma i huvudet och gav högsta poäng till Carola. Nu är det försent.

Jag tittade ut genom fönstret och såg himlen, det såg ut som sommar. men man får inte låta sig luras, för på marken låg all jävla snö kvar. När ska dne smälta? Tänker den ligga kvar där enda tills jag fyller år? Det skulle faktiskt inte förvåna mig ett dugg, vinter hela året om. jag bara suckar. Tur att man iaf kan ha på sig sandaler, hur skulle jag annars klara mig? Det bästa som finns är att trippa runt i ballerinaskor, vårjacka och under bara ha ett tunt fint linne. Det är egentligen för kallt för det, men jag trotsar kylan och klär mig som en vårflicka redan nu, det är härligt. Håret som blåser i vinden, och solen som värmer så underbart. detta är kärlek på hög nivå.

Kissses and loves*



                                                   Sannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback