If I used to love you baby

Morning sunshines :) *


gårdagen var långtråkig, fast som tur var kom hanna en stund på eftermiddagen och underhöll mig inna  jag skulle iväg och jobba.  Det var kul på jobbet förutom att Carina spillde gurkmajonäs över hela mej + mina skor>.< ooooow. men som tur är finns det tvättmaskin, och converse går att tvätta där. Det var väldigt dött med folk, men  jag lyckades fixa en kebabtallrick, en 150 grams hamburgare med strips och en bamsemenyn, nästan helt själv. fast Carina fick stå bakom så jag inte skulle glömma nått;) Men jag tycker jag var duktig som lyckades med det.

är sur på mig själv för att jag missade håkan i lördags. han fick så bra recensioner min man  ;) iiih. fyfasiken^^
Det är omtumlande och jag tänker på Bruce Springsteen och Born to run. Jag har aldrig tidigare dragit paralleller mellan Springsteen och Hellström, men live får Hellströms blåsare, och i synnerhet saxofonen, en väldigt framträdande roll. Stundom känns det som om vi skådar en konsert med Springsteen från 1975.
Jag ska inte säga att Håkan Hellström är lika bra. Men jag vill hävda att han åtminstone, då och då, nuddar vid det - legendariska nivåer.
Så vackra ord. du är värd dom håkan.

Svenska lektionen idag lär vi få jobba arslet av oss på om vi ska hinna, men vi klarar det eller hur tjejjor? Kämpakämpa!
Samhällen, där slappar vi;) orkar inte ta tag i det, och johnny har lovat mej, hanna och micka att vi ska ta det lungt och inte stressa så ska det ordna sig. så det blir la ett långt girltalk today ;)
Historian, isch! jag fattar ingeting, men som tur är så är jag inte ensam om det. iih. Tack godegud för det. men idag ska juh tydligen Peter gå igenom en hel del, så efter det borde jag la fatta.
Psykologin, den hade juh vart så jäkla rolig om vi slapp arbete med den där cpklassen och om vi slapp henne som lärare^^

jag tror att jag älskar dig. vill du bli min?

kisssses and loves*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback