I don't want to be the one to cry

Shopping idag :D underbart bruds*
Började dåligt, vi missade bussen och fick vänta i 40 minuter på nästa, men det var mysigt med en lite pratstund innan må jag säga. Sen kom vi iväg, vi hamnade bakom en gubbe på bussen som stank svett, och pillade sig i örat. madde mådde illa och ville spy. Det regnade i norrköping jag var rädd att mitt hår skulle bli fult medans vi väntade på spårvagnen, men trots regn höll det sig, löshår tack gud, HALLELULJA! Första affären vart där mina älskade byxor fanns, och dom satt som en smäck, undra om dom är special sydda för mig? har aldrig i hela mitt liv hittat nåra som är så utmärkta. jag håller i dom hårt, det finaste jag äger just nu. Madds hittade ock ett par toppen byxor , hon såg ut som en redig modell i dom. herregösses. Elin köpte en massa tröjor, dom passade verkligen henne. sen köpte hon en svartvitrandig tröja, jag köpte en lika fast rosavit  randig. dom är undeerbara. Skor köpte mina babes, jag var himla sugen på att par jag med. men stod snällt emot och tänkte på dom tvåtusen par jag redan äger. Elins skor var bland det roligaste jag sett, men huvudsaken är att du älskar dom gumman. det är det viktigaste. även fast jag får ett skrattanfall varjegång jag ser dom. haha. nej nu skaa vi vara snälla :) Dagen har vart toppen, MCdonalds, shopping och skratt. jag tror inte nån av oss brudar har nåra pengar kvar på kontot, maddeoch jag tömde våra totalt. men det var det absolut värt. Jag köpte ock paket till min lilla älskade syster, sen ett rosa nagellack, ett vitt hårband, byxor, tröja, ja sen var det nog inte mer. men alla pengar lyckades försvinna. haha :) Dagen har varit så jävla kul! måste göras om igen tjejjor. jag  älskar er<3

Kissses, looves and klös*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback