håll käften

Kan människor sluta snacka så jäkla mycket skit. ni kanske inte förstår att det är flera människor som blir jävligt sårade utav erat jävla pladder. kan ni sköta er själva och skit i oss tack^^ så skulle ni göra oss en stor jävla tjänst. hur skulle det se ut om man gick runt och hittade på saker om folk? vad är det för jävla värld vi lever i. :S jag fattar verkligen inte. ett rykte som nån idiot startat, varför? vem är det ni vill såra? ni får fasiken inte ut nånting av att hitta på massa saker. hur är folk funtade? jag förstår mig inte på er. Om man bara engång tänkte sig för innan man sa nått så skulle kanske sånna rykten som dessa kanske inte uppstått? TÄNK ER FÖR FÖRFAAAAAN!


jessica, vi har verkligen haft rätt om folk, det måste jag säga.

Uppdatering
Jag kan verkligen inte släppa detta, varför gör folk såhär? jag förstår inte,  jag blir så himla irrterad och förbannad. jag vill sparka oh slå. snälla utsätt oss inte för detta.

JAG HATAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback