Du räknar ditt hjärtas slag

Early morning she wakes up...

Lördagmorgon, skönt :) man kunde sova hur länge man vill, men endå valde jag att gå upp tidigt knasiga mej. Snö ute, och kallt. vart är våren? kom hit kära våra, aprilhimlen! jag längtar. Vårjackan, dom fina skorna och värmen. Just nu är det vad som behövs för att göra mitt liv fulländat. GÖTEBORGGÖTEBORGÖTEBORG, inte långt kvar nu, ramla på avenyn under aprilhimlen, gråsparven när hon sjunger och alla rock'n'roll blåa ögon igen. Fyfasiken vad härligt. Oh gosh. Jag vet att detta kommer bli det bästa året, jag känner det på mig. det bara måste bli det. Undra hur jag ska klara av att vara så nära dig, detta kommer verkligen testa mig. och på nått sätt vill jag se, klarar jag det. är jag så stark nu? Jag ska verkligen göra allt, allt, allt bara för att inte lipa en enda gång. och jag klarar det. Jag älskar dig, men ändå inte som jag en gång gjort. nu är det på en annan nivå, på ett annat plan och vår resa tillsammans är påväg mot andra länder. Och i domma här länderna ska vi prata ett annat språk, som vi båda förstår. inga missförstånd, inga tysta månader och inga bråk. Jag vill vara din vän, jag vill ha dig nära. Vi behöver varandra, du vet det är sant. jag finns här.

Väldigt orolig för jenny och patrik, min små bejbs var med om en bilolycka igår:| Jenny fick komma hem igår, men patrik ligger fortfarande kvar på sjukhuset. Hoppas inte skadorna är för allvarliga, och att någon av dom kommer få nåra men av olycka. Nu vet man verkligen hur det känns att leva, hur glad man ska vara för varje slag ditt hjärta får slå. jag älskar er<3

LÖSHÅR BESTÄLLT! happy girl.


Kissses and love*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback