Det är dax vi lever nu

Onsdag, sovmorgon. det känns som om jag alltid sitter här tidigt på morgonen, som om jag aldrig är i skolan :O men det är la inte mitt fel att schemat är lagt på detta viset. Måste juh tidigare till skolan för att fixa dialektdiagrammen ock, vi hann juh inte klart igår. Men eftersom det ska redovisas idag måste det göras, och det blir innan skolan. får se hur det kommer gå med det hela, vi var tvungen att korta det hela p.g.a kort om tid. sheeet vad vi är sega, alla andra är fasiken klara för flera lektioner sedan, men inte vi. men vadfaan, vårt blir bra ;) hahah. Skapande verksamhet idag ock, kan det blir bättre? Så jäkla kul är det så det finns inte, undra vad hon planerat för dagen, vi har juh redan gjort pussel, sprattelgubbe, almanacka och gud vet vad. men kul det blir det nog:)

Farmor kommer i eftermiddag, tur är nog det. jag känner  att jag behöver tänka på lite annat. Det var så länge sedan vi träffades så det ska bli skoj. Löshår idag ock, förhoppningsvis då. iiih, jag längtar som en toka.

Hmm, vad ska jag säga om dig? är du värd nåra av mina orf överhuvudtaget? Jag tvivlar ganska starkt på det. jag vill  bara ignorera dig, låssas att du inte finns. blunda varje gång du går för bi, blocka dej från mitt liv. men hur ska jag lyckas med det? Jag vet att jag har svårt för att glömma, det har jag fått bevis på ett antal gånger. men allt du gjort, det borde verkligen kunna hjälpa mig att bara skita i allt. vi hade inget tillsammans, våra minnen är inget att spara, för dom betyder inget. och absolut inte för dig. jag kan känna att vissa saker är sånna man borde minnas, men när du är så känslokall så känns det som om alla saker aldrig hänt, att det bara vart ett skal. att ditt hjärta inte varit hos mig.  du är inte  värd mig, inte mina ord, inte mina tankar.

Kissses and loves*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback